۱۳۸۹ دی ۱۰, جمعه

پوست كلفت

چقدر پوست كلفت شدم! هفته گذشته سكته پدرم و بازداشت دو نفر از دوستانم رو با هم تحمل كردم كه هيچ، به زندگي عادي كاريم هم بدون اين كه خللي به‌ش وارد بشه ادامه دادم. يك زماني فكرش رو هم نمي‌كردم كه روزي در زندگيم باشه كه پس از اينكه شاهد بازداشت يك دوست باشم برم بيمارستان ملاقات پدرم كه الان به سختي روي پاش مي‌ايسته و فردا صبح هم خبر بازداشت يكي از دوست‌داشتني‌ترين دوستانم رو بشونم و بعد بتونم برم سر كار و با حضور ذهن لازم كارهاي پروژه رو جلو ببرم. چقدر پوست‌ كلفت شدم من!!! يك وقت‌هايي فكر مي‌كنم چقدر زندگيم و روحيه‌م متفاوت بود اگر در يك كشور ديگه مثل سوئد، نروژ يا اتريش به دنيا مي‌يومدم.
خدايا شكرت كه توي كشوري به دنيا اومدم كه به ما اين امكان رو داد كه انقلاب را، جنگ را، كودتا را، بازداشت را، تفتيش را و در كنار آن خيلي بدبختي‌هاي ديگر رو تجربه كنم. خدايا شكرت كه توي كشوري به دنيا اومدم كه سر هر چهارراهش كه ترمز مي‌كنم پنج تا گدا لاي ماشين‌ها مي‌بينم و باعث مي‌شن هيچ‌وقت از فكر فقرا غافل نشم. خدايا شكرت كه توي كشوري به دنيا اومدم كه اينقدر بي‌عدالتي زياده كه بتونم براي كمك به مظلومين تلاش كنم. خدايا از اين موقعي كه به‌م دادي كه اينقدر پوستم كلف بشه ممنونم. خدايا! اگر من توي كشوري به دنيا مي‌يومدم كه از همه اينها خبري نبود بايد به چي فكر مي‌كردم و چي كار مي‌كردم؟!
و ما همچنان تهديدها را به فرصت تبديل مي‌كنيم و خوش به حالمون كه تا دلت بخواد تهديد دور و برمون هست

با سپاس از كسي كه همواره با حمايت‌هاي بي‌دريغ در راستاي پوست كلفت شدن مددرسانم بوده 

۵ نظر:

  1. ooohhh,
    alan khooban pedaretoon??arezoo mikonam k salamtishoon kheili zood bargarde.

    پاسخحذف
  2. سلام. من الان که اين يادداشت شما رو خوندم با خبر شدم و خيلي عذر ميخوام که نمي دونستم. اول آرزوي سلامتي براي پدر شما . و همزمان آرزوي آزادي براي تمام دوستان شما و دوستان دوستان شما . و بعد هم آرزوي سعه صدر براي همه مان. بازم معذرت که بي خبر بودم.

    پاسخحذف
  3. عزیزم امیدوارم زودتر حال پدرتون خوب شه و سلامتی شون رو بدست بیارم.
    پوست کلفت نشدی برای مقابله با مشکلات مجهز تر و آماده تر از سال های قبل شدی

    پاسخحذف
  4. و همچنان تهديدها را تبديل به فرصت مي كنيم

    پاسخحذف
  5. مرسي از همه، پدرم اواخر هفته پيش از بيمارستان مرخص شده و وضع نسبتا خوبي داره. مرسي از لطفتون

    پاسخحذف