۱۳۸۹ آذر ۲۸, یکشنبه

كوچانده شدم

روزگاري در اين دنياي بزرگ مجازي به نام اصلي خودم در يكي از خدمت‌‌دهنده‌هاي وبلاگ كشور خودمان، وبلاگي داشتم كه از افكار خودم در آن مي‌نوشتم. در آن زمان من ... بودم در وبلاگ با عنوان ... كه خواستم بگويم كودكان شهرم گرسنه‌اند، زنان كشورم ستمديده تاريخند، مردمان كشورم ساليان بسياريست كه آزاد نزيسته‌اند و بزرگ‌‌زنان و بزرگ‌مردان كشورم در راه وطن و آزادي، خون‌شان در حمام، بالاي دار، زندان و خيابان بر زمين ريخته شده و مي‌ريزد. گفتم ولي فرياد نزدم. فرياد نزدم تا بمانم. بمانم تا بتوانم تا آنجا كه مي‌توانم بگويم. ولي به حكم قضاي حاكم، افكارم مسدود شد و وبلاگم توسط خدمت‌دهنده كشور خودمان حذف شد. اكنون، من، يك ذهن مسدود شده در وبلاگي كه از كشوري خارج از كشور خودمان خدمت مي‌گيرد، اقامت گزيدم تا باز بگويم. اين بار نجوا نمي‌كنم. اين بار آرام نمي‌گويم. اين بار بلندتر مي‌گويم كه كودكان شهرم ...

با سپاس فراوان از حكم قضا كه مرا به خانه نو و بدون نام و نشان كوچاند تا بتوانم فرياد بزنم بدون اين كه وبلاگم حذف شود!

۹ نظر:

  1. البته ما هر تهديدي رو به فرصت تبديل مي كنيم .....

    پاسخحذف
  2. وای خیلی خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم
    یه اسم خوب هم به من نمی گین که منم بیام اینورا

    یه سالم تو اون وبلاگ تموم شده :))))

    عزیزم فقط یه طوری ننویسی که فیلترشمن بخواد باز کدنت دلت به ما بسوزه یه کم سر پوشیده بنویس ما خودمون می فهمیم

    پاسخحذف
  3. به ناشناس:حتما اين كار رو مي‌كنيم.

    به صبا: منم خيلي خوشحال شدم اومدي خونه جديدم. چشم تلاش مي‌كنم فيلتر نشم :)))آدرس عوض كردي خبرم كنيا

    پاسخحذف
  4. من یه ذره باباشملم ولی به کوری چشم بعضیا اینجا با اسم و عکس خودم کامنت میزارم.راستش این روزا که برای اولین بار از مرزهای ایران بیرون اومدم به خیلی چیزا تاسف میخورم! بیشتر از همه هم به بلاکد مابندز.
    موفق باشی و پیروز و همیشه سربلند.

    پاسخحذف
  5. منظورم اون بعضیایی بود که تلاش می کنن ما خودمون نباشیم(;

    پاسخحذف
  6. به منصوره: اميدوارم روزي برسه كه در ايران همه بتونن خوشون باشن بدون اينكه بلاك بشن يا حذف بشن. هر جا هستي موفق باشي :*

    پاسخحذف
  7. خدا رو شکر که پیدات کردم! :D

    چه میدونم بابا! از قدیم گفتن داشتن هر چیزی لیاقت می خواد! شما از سرشون زیاد بودی ;)

    پاسخحذف
  8. خونه نو مبارک. لینکت را درست کرده بودم ولی فرصت اومدن نشده بود. آخه دایالاپ بودم در خانه. به هر حال همیشه منتظر خواندن مطالب ات هستم. موفق باشی :)

    پاسخحذف
  9. به منا: خدا خيرت بده! من با مسدود شدن وبلاگم همه لينك‌هام رو از دست دادم. داشتم دنبالت مي‌گشتم. به هر حال، به خونه جديد من خوش اومدي ؛)

    به هاله: خوش اومدي عزيزم. هنوز وقت نكردم به خونه جديد سر و سامون بدم ولي به زودي شروع مي‌كنم.

    پاسخحذف